Reklama2014-01-09
1

„Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” - Adam Małysz znów reklamuje Generali (wideo)

Adam Małysz w reklamie GeneraliAdam Małysz w reklamie Generali

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Generali „Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” z udziałem Adama Małysza. Za działania odpowiadają Grey Group, Optimum Media OMD oraz Havas Media.

Nowa kampania reklamowa Generali z Adamem Małyszem ma charakter wizerunkowo-produktowy. Oprócz zwiększenia znajomości ubezpieczyciela celem akcji jest promowanie oferowanych przez niego polis dla kierowców i właścicieli mieszkań. Spot prezentuje Małysza w niebezpiecznych sytuacjach podczas rajdu samochodowego, co ma podkreślać, że klient Generali niezależnie od napotkanych trudności może liczyć na tę firmę.

- Chcemy przede wszystkim pokazać, że Generali jako ubezpieczyciel jest dla swoich klientów partnerem, na którego w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można liczyć - opisuje Paweł Wróbel, kierujący w firmie departamentem komunikacji korporacyjnej i marketingu. - Drugim, bardziej dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej, bardzo proklienckiej odsłonie - dodaje.

Adam Małysz jest ambasadorem reklamowym Generali od prawie 10 lat. Natomiast obecnie jako rajdowiec reklamuje też telefon Sony Xperia Z1 (przeczytaj więcej i zobacz spot).


Kampania Generali rozpoczęła się 8 stycznia i potrwa do końca miesiąca. Obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Optimum Media OMD (telewizja) oraz Havas Media (internet).

Autor:jj

Więcej informacji:Generali, Adam Małysz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas