Prasa2016-07-13
12

Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców

Z początkiem wakacji na rynku wydawniczym pojawił się nowy luksusowy dwumiesięcznik zatytułowany „MAN”. Pismo dostępne jest na razie tylko w subskrypcji, a od 25 lipca pojawi się w wybranych punktach sprzedaży.

Magazyn „MAN” ukazał się nakładem Hansen Media. Pismo skierowane jest do przedsiębiorców wysokiego szczebla oraz do szeroko pojętych „ludzi sukcesu”.

W dwumiesięczniku publikowane są przede wszystkim teksty z pogranicza biznesu i finansów, rozmowy z przedsiębiorcami dotyczące zarządzania firmą, porady coachingowe, a także m.in. materiały podróżnicze oraz związane z uprawianiem sportu.

Pierwszy numer dwumiesięcznika „MAN” ma 66 stron i ukazał się w nakładzie 5 tys. egzemplarzy. Na okładce wydania znalazł się Andrzej Blikle. Cena jednego egzemplarza tytułu wynosi 30 złotych.

Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Meissner, a z redakcją współpracuje 12 osób. Za szatę graficzną odpowiada Andrzej Jakuszko.

Pierwszy czerwcowo-lipcowy numer „MAN” został wydany w nakładzie 2 tys. egz. i wysłany do 2 tys. prenumeratorów wydawnictwa dla których jest bezpłatny. Od 25 lipca w sprzedaży pojawi się numer sierpniowo-wrześniowy - będzie go można kupić w wybranych punktach sprzedaży.

 


 

Autor:kl

Więcej informacji:MAN, Hansen Media

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas