Reklama2017-07-07
2

Wojciech Mann w kampanii reklamowej samochodów MAN TGE

Rozpoczęła się kampania radiowa wprowadzanych właśnie do sprzedaży samochodów dostawczych MAN TGE. W akcji, pod hasłem „To nie VAN to MAN. Nowy MAN TGE”, wykorzystywany jest wizerunek dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna.

Kampania reklamowa jest skierowana głównie do osób wykorzystujących w swojej pracy lekkie samochody użytkowe. - Bardzo cenimy sobie współpracę z Panem Wojciechem Manem i cieszymy się, że po raz kolejny jest on głosem MANa. Mamy nadzieję, że kampania ponownie odniesie sukces i spotka się z pozytywnymi reakcjami naszych klientów - opisuje Beata Galas, marketing manager MAN.

Wojciech Mann trzy lata temu brał udział w kampanii „MAN mówi sam za siebie”. Dziennikarz od listopada ub.r. występuje w reklamach sklepów Saturn. Zgodnie z ustaleniami z maja Mann będzie uzgadniał kolejne występy w reklamach z władzami Polskiego Radia.

Akcja reklamująca MAN TGE obejmuje radio (ruszyła 19 czerwca, potrwa do 15 sierpnia), internet (m.in. social media) oraz marketing bezpośredni B2B.

Kreację kampanii przygotowała agencja S4.

Autor:tw

Więcej informacji:MAN, samochody, Wojciech Mann

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas