Reklama2011-11-24
0

„Nadaj życiu smak” - szefowie kuchni zamiast Katarzyny Herman reklamach Knorr (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży produktów Knorr (Unilever). Akcję - opartą na nowej koncepcji kreatywnej - przygotowały firmy Lowe GGK, OTO i PHD.

W nowej kampanii Knorr reklamowane są Bulionetka Drobiowa i Fix Żeberka w Coli tej marki. W reklamach pojawiają się autentyczni szefowie kuchni Knorr, których kontrolujący tę markę Unilever na całym świecie zatrudnia ponad dwustu.





Takie przekazy - razem z nowym hasłem przewodnim „Knorr. Nadaj życiu smak”” - mają podkreślać zaangażowanie i pasję towarzyszące przygotowywaniu produktów tej marki. Tym samym zastąpiony został poprzedni format reklamowy Knorr oparty na wizerunku aktorki Katarzyny Herman i jej rodziny.


Kampania Bulionetki Drobiowej obejmuje tylko telewizję, natomiast kampania Fix Żeberek w Coli - również outdoor. Kreację przygotowała agencja Lowe GGK, spoty wyprodukowała firma OTO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Autor:tw

Więcej informacji:Katarzyna Herman, Knorr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas