Reklama2016-01-16
1

Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)

Najchętniej oglądany blok reklamowy w tym roku pokazany został w trakcie meczu Polska-Irlandia. Na drugim miejscu uplasował się charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy - top 5 przerw reklamowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Blok reklamowy z największą widownią w okresie od 1 stycznia do 20 grudnia 2015 roku wyemitowany został na antenie Polsatu w niedzielę 11 października 2015 r. w godz. 21.32-21.38. Była to przerwa reklamowa w czasie piłkarskiego meczu Polska-Irlandia, rozgrywanego w ramach eliminacji do Euro 2016. Blok ten obejrzało średnio 6,12 mln widzów, co przełożyło się na 33,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Warto dodać, że cały mecz obejrzało w Polsacie średnio 9,16 mln widzów.

Oczko niżej znalazł się pokazany 6 grudnia 2015 r. (w godz. 18.45-18.58) także w Polsacie przed „Wydarzeniami” charytatywny  Mikołajkowy Blok Reklamowy, który przyciągnął przed ekrany 6,07 mln widzów, co przełożyło się na 36,33 proc. udziału (więcej na ten temat).

Podium uzupełnia inny blok, pokazany w czasie meczu Polska-Irlandia. Tę przerwę reklamową śledziło średnio 5,70 mln widzów (31,42 proc. udziału). Wyemitowana była ona w godz. 21.32-21.38.

Pierwszą piątkę rankingu uzupełniają dwa bloki, wyemitowane przed „Teleexpressem” TVP1. Jeden z nich pokazany został 6 stycznia (śledziło go średnio 5,46 mln widzów i miał 33,98 proc. udziału), a drugi - 8 lutego (5,26 mln widzów; 37,01 proc. udziału). Warto dodać, że przerwa reklamowa z 6 stycznia miała również miejsce w trakcie nadawania finałowego konkursu skoków narciarskich Turnieju Czterech Skoczni (zawody te odbyły się w Bischofshofen).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas