RMF FM jest liderem rynku radiowego, deklasując konkurencję - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był też bardzo udany dla PR III i PR I, na przeciwnym biegunie Radio ZET.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie luty-kwiecień 2010 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 28,2 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja zyskała 1,2 punktu proc. To najlepszy wynik w historii badań słuchalności radia w Polsce.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,5 punktu proc. udziału w rynku radiowym (15,8 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 12,8 proc. (wzrost o 0,9 punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 1,5 punktu proc. do 7,5 proc.
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.