W listopadzie ub.r wśród wszystkich dwutygodników na pozycję lidera sprzedaży ogółem awansował „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 367 410 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku była niższa o 2,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się temu pismu awansować na pozycję lidera z miejsca trzeciego.
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 14,54 proc. do poziomu 325 498 egz.
Z miejsca pierwszego na ostatnią pozycję podium spadła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 19,40 proc. do 322 886 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły pisma poradnikowe oraz people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa magazyny z programem telewizyjnym, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.
Zobacz tabelę