Reklama2017-01-02
5

Najlepsze reklamy 2016 roku. Allegro, IKEA, ING, Heineken, H&M, Tymbark, OLX (wideo)

Kadr ze spotu Kenzo WorldKadr ze spotu Kenzo World

Zamiast tradycyjnego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam ostatnich dni prezentujemy zestawienie najlepszych reklam 2016 roku, które powstało w oparciu o sugestie przedstawicieli agencji. Wytypowali oni m.in. reklamy Allegro, IKEA, H&M, ING, Heinekena, Under Armour.

„Under Armour - Rule Yourself”
Agencja: Droga 5

Najbardziej emocjonalny spot, jaki widziałem w tym roku. Bezcenne copy, które bezpretensjonalnie uderza nas prostym przekazem. Widzimy jedynie ułamek każdego z nas. Wycinek życia. Moment, w którym jesteśmy zauważani to efekt tysięcy godzin pracy, spędzanych w chłodzie, czasem cierpieniu i przede wszystkim samotności. Nic nie przychodzi bez wysiłku - ale pokazanie tej idei w ciągu 1:30 to absolutnie karkołomne wyzwanie. Droga 5 forever <3



H&M „Come together”
Agencja: Adam&Eve DDB

Dziękuję Ci H&M. Faktycznie zatrudniłaś Marko Kochana Wesa Andersona i pozwoliłaś mu zrobić jeden z najlepszych spotów jaki kiedykolwiek powstał. Raz w miesiącu będę pielgrzymować i
kupować u Ciebie coś, czego nie potrzebuję z nadzieją, że w przyszłym roku zrobisz to znowu.



ING Bank Śląski: „Moje zmienia wszystko”
Agencja: Brain

Jestem zakochany w tym insightcie, spotach, a przede wszystkim w tym, co kiedyś w życiu słyszałem 2-3 razy w miesiącu: „NIE!” No i to copy zasługujące na Oscara za rolę drugoplanową:
matejkopikasso.


Kenzo “My Mutant Brain”
Agencja: The Framework

Inspiracja teledyskiem Fatboy Slimma wyszła marce Kenzo na dobre. Energetyczny, dziki, groteskowy taniec - pełna ekspresja, jakiej wszyscy czasem potrzebujemy. Perfumy, które pozwalają na to? Biorę w ciemno!


SickKids VS Undeniable
Agencja: Cossette

Dynamiczna, sugestywna i emocjonująca kampania szpitala dziecięcego w Toronto. Idealnie dobrana ścieżka dźwiękowa i sposób montażu, który sprawia, że całość zapada w pamięć.


IKEA: „Eksperyment społeczny”
Agencja: Kalicińscy.com

Fantastyczny koncept, zbudowany na uniwersalnym dla mieszkańców Polski insighcie. Całość obudowana kilkoma historiami spotkań i odkryć ludzi, których sami chcielibyśmy być częścią. Bo prawdziwa miłość, przyjaźń czy po prostu relacja są na wyciągnięcie ręki. Trzeba tylko przełamać bariery, w czym IKEA aktywnie pomaga dzięki inicjatywie spotkań sąsiedzkich.


Allegro „ Czego szukasz w Święta? English for beginners”
Agencja: Bardzo

Wzrusza, idealnie wpisuje się w aktualną sytuację wielu Polaków i serwuje nam piękny storytelling. Reklama ma ponad 12 mln wyświetleń na YouTube i stała się popularna na całym świecie - nawet wśród tych, którzy o Allegro nic nigdy nie wiedzieli.

Autor:bg

Więcej informacji:Allegro, IKEA, ING, Heineken, H&M, Tymbark, OLX

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas