Internet2019-02-21
0

Eobuwie i Decathlon.pl najlepszymi sklepami internetowymi

Z dziewiątej edycji rankingu Opineo.pl wynika, że najlepszymi sklepami internetowymi według polskich konsumentów są Eobuwie.com.pl i Decathlon.pl.

 Ranking przygotowano na podstawie średniej ocen wystawianych sklepom przez użytkowników serwisu Opineo.pl, pomagającego w podejmowaniu decyzji zakupowych. W rankingu uwzględniono potransakcyjne opinie z 2018 roku.

- Kupujący online stanowią dzisiaj ponad połowę wszystkich internautów w Polsce. Jednak motorem napędzającym sprzedaż w internecie są tzw. connected spenders, którzy stanowią w Polsce 8 milionową grupę konsumentów. Connected Spenders czytają opinie o produktach i to właśnie oni sami je recenzują. Ze względu na mobilny i aktywny styl życia reprezentantów Connected Spenders, największą szansę na ich utrzymanie mają e-sklepy inwestujące w trend convenience - komentuje Karolina Flaht-Soroka, client business partner w Nielsenie, który został partnerem merytorycznym rankingu.

Konsumenci: Eobuwie i Decathlon.pl najlepszymi sklepami online

W zbiorczym rankingu e-sklepów zwyciężył obuwniczy Eobuwie. Sklep zdobył w 2018 roku ponad 164 tys. opinii, średnia ocen wyniosła 4,94. Kolejne miejsce zajął sportowy sklep Decathlon, któremu wystawiono przeszło 126 tys. opinii, a ich średnia wyniosła 4,83. Podium uzupełnia North.pl, sprzedający części zamienne do urządzeń ADG i RTV. Zdobył ponad 87 tys. opinii klientów, ze średnią 4,93.

– Polski konsument staje się coraz bardziej świadomy i dociekliwy, od dawna nie skupia się jedynie na najniższej cenie. Dlatego nawet najlepsza oferta przegra z dużą liczbą negatywnych ocen internautów – mówi Grzegorz Sroka, kierujący Opineo.pl.

W pełnej wersji rankingu znajduje się podsumowanie najlepszych sklepów w podziale na poszczególne branże, opis trendów i komentarze autorów zestawienia.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas