Reklama2021-05-20
2

IKEA w kampanii na Dzień Dziecka zachęca do wyboru produktów dobrych dla planety

IKEA wystartowała z nową kampanią „Najlepszy prezent dla dziecka? Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety". Przygotowały ją VMLY&R, Wavemaker oraz Garden of Words.

Kampania IKEA z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka zwraca uwagę, że najlepszym prezentem, jaki możemy dać naszym dzieciom, jest troska o środowisko poprzez świadome wybory zakupowe. Możemy to zrobić m.in. poprzez wybór przyjaznych dla środowiska produktów.

IKEA zachęca do dbania o środowisko

Najnowsza kampania wpisuje się w strategię People & Planet Positive, którą szwedzka marka kieruje się w swoich działaniach. Do 2030r. IKEA planuje stać się biznesem w pełni cyrkularnym i wykorzystującym odnawialne lub odzyskane surowce.

Kampania ruszyła 5 maja br. i obejmuje 30-sekundowy spot w telewizji, który będzie emitowany do końca czerwca 2021 r. Akcja wspierana jest także w internecie poprzez bannery, display, videoposty, bumpery i komunikację w mediach społecznościowych.

Reżyserką wideo, powstałego w Rosji, jest Anna Melikyan. Polskiej adaptacji podjęła się agencja VMLY&R. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Wavemaker, a komunikację PR – agencja Garden of Words.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas