RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie grudzień 2010 - luty 2011 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM straciło jednak 1,34 punktu proc. (25,51 proc.). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,13 punktu proc. (15,86 proc.) a na trzecim Program I Polskiego Radia (spadek z 12,97 proc. do 12,44 proc.).
Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 1,44 punktu proc. (8,78 proc.). PR III zanotował tym samym najwyższy wynik od 2001 roku, czyli od momentu gdy prowadzone są badania rynku radiowego w Polsce.
Na piątym miejscu uplasowało się Radio Maryja, które dynamicznie zwiększa swój udział w rynku. W ostatnim roku, radio którym kieruje o. Rydzyk, zyskało 43 proc. (2,65 proc.).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.