W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce utrzymały się „Przepisy Czytelników”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 115 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem kulinarnego magazynu „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press) w listopadzie 2013 roku wyniosła 397 214 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 10,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął „Przyślij Przepis” (Grupa Burda). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się o 5,14 proc. i uplasowała się na poziomie 389 031 egz.
Z piątej lokaty na ostatnią pozycję podium awansował poradnikowy magazyn „Dobre Rady” (Grupa Burda). W analizowanym okresie tytuł ten sprzedał się w liczbie 355 959 egz., po wzroście o 4,22 proc.
Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - znalazł się dopiero na miejscu dziewiątym ze sprzedażą ogółem wynoszącą 229 827 egz., po spadku o 13,72 proc. Przed rokiem tytuł ten był siódmy.
W pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły miesięczniki poradnikowe dla pań. Ponadto znalazły się tam trzy pisma kulinarne oraz jeden magazyn luksusowy.