Reklama 2017-11-29
5

„Najważniejsze znajdziesz w środku” - świąteczna kampania Empiku zachęca do „obdarowania słowami”

Pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku” wystartowała świąteczna kampania sieci sklepów Empik. Motywem przewodnim akcji jest dawanie prezentów, także tych w formie słów. Działania przygotowały Grey Group Poland, studio animacji Human Ark oraz dom mediowy MEC.

Tegorocznej akcji Empiku z okazji świąt przyświeca idea dołączania do prezentów dla bliskich listów. Kampania „Najważniejsze znajdziesz w środku” składa się z dwóch odsłon. Pierwsza to animowana etiuda, opowiadająca historię trzyosobowej rodziny, w której co roku w wigilijny wieczór ojciec znikał z domu. Dorastający syn nie rozumiał tego zachowania do czasu, gdy pod choinką znalazł list wyjaśniający tajemnicę ojca. W telewizji spot będzie premierowo pokazany 1 grudnia przed głównym wydaniem „Faktów” w TVN.

– Film w delikatny sposób dotyka tematu relacji ojca z synem, nieobecności tego pierwszego, będącej ciężarem dla obu i komunikacji, która jest źródłem zrozumienia oraz budowania bliskości - komentuje Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Ponad dwuminutowa etiuda jest również dostępna w internecie. Oprócz niej przygotowano 60-sekundowy spot, który będzie emitowany między innymi na antenie TVN, Polsat, na kanałach tematycznych oraz w kinach.

Druga odsłona akcji to konkurs konsumencki „List dobrych emocji”. Do wygrania między innymi dwuosobowa wycieczka do Laponii. Aby wziąć udział w akcji należy napisać list, który można zacząć od słów: „Drogi Święty Mikołaju, w tym roku chcę podziękować...” i wysłać w salonie Empik lub przez stronę i internetową sklepu.

W ramach uzupełnienia komunikacji Empik wydał książkę dla dzieci „List od...” (Wydawnictwo Wilga), autorstwa Katarzyny Ryrych. W prostych dialogach i fabule przeprowadza dzieci przez problemy dobra i zła. Cały dochód z jej sprzedaży trafi do fundacji Zaczytani.org i zostanie przeznaczony na tworzenie Bibliotek Małego Pacjenta w szpitalach. Kampanię promocyjną wspólnej akcji charytatywnej Empiku i fundacji Zaczytani.org wspierają m.in.: Agnieszka Sienkiewicz, Natalia Niemen, Katarzyna Pakosińską, Olga Frycz, Beata Pawlikowska, Małgorzata Ostrowska czy Radosław Pazura z Dorotą Chotecką.

Za kreację spotów odpowiada Grey Group Poland, za produkcję Studio Animacji Human Ark (reżyserzy: Wojtek Wawszczyk i Tomasz Lew Leśniak), natomiast za strategię i implementację działań mediowych dom mediowy MEC. Muzyka do filmu została skomponowana przez Mikołaja Stroińskiego.

Autor: jd

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas