W III kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Przegląd Sportowy”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Dziennika Bałtyckiego”.
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) w III kwartale br. zanotował średnią sprzedaż e-wydań wynoszącą 9 137 egz. W skali roku tytuł ten zanotował wzrost wynoszący 12,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja w badanym okresie należała do „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ze średnim wynikiem na poziomie 7 502 egz., czyli o 65,52 proc. większym niż rok wcześniej.
Na podium uplasował się jeszcze „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), który w III kwartale ub.r. był czwarty. Średnia sprzedaż e-wydań tego dziennika zwiększyła się rok do roku o 14,11 proc. do 2 467 egz.
Z kolei na miejsce tuż za podium spadła „Gazeta Wyborcza” (Agora), której sprzedaż e-wydań w analizowanym okresie wyniosła 1 952 egz., po spadku o 11,83 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/coraz-mniej-ludzi-kupuje-prase-w-kioskach-duze-spadki-dgp-i-gpc ##
Największy wzrost sprzedaży e-wydań, wynoszący 207,81 proc., osiągnął „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) plasujący się na siódmej lokacie z wynikiem 394 egz.
Warto dodać, iż największym udziałem sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Business Communication) - było to 27,46 proc.
W III kwartale 2014 roku tylko jeden dziennik wykazał sprzedaż mutacji cyfrowych. Była to „Gazeta Wyborcza”, której wynik w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku zmalał o 15,91 proc. i wyniósł 1 025 egz.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-polska-codziennie-i-gazeta-wyborcza-z-najwiekszymi-spadkami-tabloidy-traca-najmniej ##
Zobacz tabelęNa drugiej podstronie wyniki dzienników regionalnych
- 1
- 2