Radio2012-12-11
15

Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany dla Radia Maryja, które zanotowało rekordowy wzrost.

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2012) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,3 proc. - po spadku o 1,5 punktu procentowego - było liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,2 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,1 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,5 proc. (spadek o 0,7 punktu procentowego).

Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (o 0,9 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt. proc.) i RMF Classic (o 0,1 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


Dane o rynku radiowym za ostatni rok.   

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

Więcej informacji:radio track

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas