Reklama2016-08-18
4

„#NapędzaniŚwiatłem” - blogerzy w kampanii internetu światłowodowego od Orange (wideo)

Film przygotowany przez youtubera, Krzysztofa Gonciarza pod hasłem „Światło” opowiadający m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii jest elementem nowej kampanii Orange Polska „#NapędzaniŚwiatłem” przygotowanej przez VML Poland i Initiative Warszawa.

Celem kampanii „#NapędzaniŚwiatłem” jest pokazanie odbiorcom, że już dziś mają dostęp do technologii, która może przeobrazić także ich codzienność. Pierwszym elementem kampanii jest film, przygotowany przez youtubera, Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w zjawiskowej, poetyckiej etiudzie filmowej pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu. Pokazuje także „dosłownie”, co oznacza przyśpieszenie.

Kolejnymi elementami kampanii będą współpraca marki Orange z grupą polskich instagramerów, którzy w swoich kanałach przygotują filmy w stylu timelapse, pokazujące jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność oraz konkurs dla wszystkich użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem nie tylko zostaną nagrodzone, ale również mają szansę być wykorzystane w spocie na temat Światłowodu Orange.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas