Marka kosmetyków Under Twenty (Dr Irena Eris) promuje się filmem, który ma być manifestem samoakceptacji. Jego bohaterkami są nastolatki oraz influencerka Katarzyna Gandor. Przy akcji pracował dom produkcyjny Truskavka i agencja Albo Albo.
Film, który jest kontynuacją projektu Under Twenty „Lubię siebie” ma zwrócić uwagę na problem samoakceptacji wśród młodych osób.
Jego emisję poprzedził konkurs, w którym do wygrania były warsztaty z mentorkami: Karoliną Cwaliną oraz Katarzyną Gandor. Wybrane laureatki wystąpiły w filmie, w którym opowiadają o pasjach, samoakceptacji i postrzeganiu siebie.
Film oraz materiały przedstawiające jego bohaterki są emitowane w kanałach social media Under Twenty.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Albo Albo. Film wyprodukował dom produkcyjny Truskavka.
Jego reżyserem i twórcą koncepcji jest Adrian Chudek (Hart & Viewfinder).