Reklama2020-08-19
0

Natalia Przybysz w kampanii Electrolux zachęca "Pierz, susz i noś dłużej" (wideo)

Wystartowała nowa kampania Electrolux PerfectCare, która promuje dbanie o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia. Działania przygotowały agencje: Cut The Mustard oraz LiquidThread i Zenith (Publicis Groupe).

Electrolux Polska w nowej kampanii pod hasłem "Pierz, susz, noś dłużej" promuje pralki i suszarki z linii PerfectCare, które mają wydłużać życie ubrań.

W ramach działań powstał spot we współpracy z Natalią Przybysz, która opowiada dlaczego ograniczanie marnowania ubrań jest ważne, jeśli zależy nam na życiu w zgodzie z naturą i dobru naszej planety.

Spot to pierwsza odsłona szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie kanały: digital (social media, video online), OOH oraz kampanię w telewizji (w tym działania branded content).

W trakcie trwania kampanii będą realizowane też niestandardowe działania edukacyjne, które pokażą, jak przedłużyć życie ubrań, a tym samym zadbać o lepszą przyszłość dla naszej planety.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. LiquidThread (Publicis Groupe) przygotował i realizuje niestandardowe działania contentowe. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith (Publicis Groupe).

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas