Reklama2023-03-24
13

Natalia Szroeder pierwszą kobietą promującą piwo Lech Easy

Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek nowy wariant piwa marki Lech - Lech Easy. Delikatny lager, promowany przez piosenkarkę Natalię Szroeder, ma być odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów pod względem smaku i wizerunku piwa.  

Lech Easy jest łagodniejszym lagerem o mniejszej zawartości alkoholu (4,2%), obniżonej goryczce i nagazowaniu. Jak podaje Kompania Piwowarska, nowy wariant wpisuje się w trendy widoczne w młodszej generacji konsumentów, którzy poszukują lżejszych piw o delikatniejszym smaku i bardziej nowoczesnym wizerunku. Nowy wariant marki dostępny jest w mniejszej (400 ml) przezroczystej butelce eksponującej zawartość, z prostym, minimalistycznym projektem etykiety oraz w puszce klasycznej wielkości (500 ml).

Kobieta po raz pierwszy w reklamie Lecha

Premierze Lecha Easy towarzyszy ewolucja w designie opakowań. Ponadto  twarzą kampanii została Natalia Szroeder. Pierwszy raz w historii brandu wariant alkoholowy promuje kobieta. Kampania z nowym hasłem „Lech it Easy!" ma zachęcać do złapania dystansu i cieszenia się chwilą.

– Ambicją Lecha jest pozostać numerem 1 wśród młodych konsumentów, dlatego zdecydowaliśmy się na nowoczesnego lagera na miarę nowego pokolenia. Lech Easy to dla marki otwarcie się na nowe możliwości. Przezroczysta butelka może być zaskoczeniem dla konsumentów, bo Lech od lat jest synonimem piwa w zielonym opakowaniu. Ta zmiana potwierdza, że brand nieustannie słucha i ciągle adresuje potrzeby młodych konsumentów. Spot z Natalią Szroeder w roli głównej oraz hasłem „Lech it Easy" zachęca do złapania dystansu, definiuje charakter produktu i nawiązuje do piwnych okazji. Wierzymy, że „Lech it Easy!" ma szanse wejść co codziennego języka i budować pozytywne skojarzenia z naszym piwem – mówi brand manager Lecha Jakub Michalski.


 
Lech Easy otrzyma wsparcie w postaci szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie telewizję, internet, billboardy i współpracę z influencerami. Działania promocyjne rozpoczną się 30-sekundowym spotem reklamowym w TV i potrwają do końca roku.

Za kreację oraz działania ATL odpowiada agencja Bardzo. Spot wyprodukowało studio Moon Films – wyreżyserował go Justin Reardon, współpracujący z marką od dłuższego czasu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, stroną digitalową kampanii – Cut The Mustard. Działania z infuencerami i PR realizuje agencja Stars4Brands, a design opakowań przygotowała agencja Prism Studio.
 

Autor:bg

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas