Kultura 2021-10-22
11

Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku

W ramach globalnej kampanii Spotify "Equal" na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku pojawiała się piosenkarka Natalia Szroeder.

Natalia Szroeder intensywnie przygotowuje się do premiery drugiego albumu "Pogłos", który ukaże się już 5 listopada. Artystka, specjalnie dla fanów, przygotowała dwie albumowe niespodzianki - Limitowaną Edycję z kasetą oraz Limitowaną Edycję z autografem.

- Trochę nie wiem co powiedzieć. Times Square. Samo serce Nowego Jorku. Stamtąd dziś patrzę na świat i myślę sobie, ,że nie ma rzeczy niemożliwych - komentuje Natalia Szroeder.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Natalia Szroeder (@natalia_szroeder)

 

Spotify w kampanii "Equal" oddaje głos kobietom

W kwietniu tego roku Spotify rozpoczął projekt  o nazwie "EQUAL Music Program", który ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstaną globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Polską muzykę w projekcie reprezentowały do tej pory Luna, Monika Brodka, Ewa Farna i Daria Zawiałow

W ramach akcji "Equal" powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety.  Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.

Autor: jd

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas