Reklama2022-12-06
1

Natalia Wasyluk szefową międzynarodowego projektu w Green Parrot

Natalia WasylukNatalia Wasyluk

Natalia Wasyluk, wcześniej szefowa kreacji w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła kierownictwo nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand.

Wasyluk odpowiada za launch projektu Human Intelligence on Demand na rynku międzynarodowym i rozbudowę globalnej sieci talentów.

Human Intelligence on Demand to usługa stworzona przez Green Parrot, mająca na celu ułatwienie i skrócenie ścieżki nawiązywania współpracy marketingowej na linii klient-ekspert. Model zakłada budowanie zwinnych teamów projektowych w kilka godzin i rozliczanie wyłącznie za wykonaną pracę. Dzięki rozbudowanej sieci talentów klienci mogą w każdej chwili skorzystać z usług sprawdzonych marketerów bez przechodzenia żmudnych procesów przetargowych i rekrutacyjnych. Kluczową rolę pełnią project managerowie, którzy analizują zasoby i potrzeby klientów, aby dobrać eksperta do realizacji konkretnych działań marketingowych.

Jak podaje agencja, usługa sprawdziła się w Polsce, generując wzrost przychodów tej linii biznesowej rok do roku o ok. 650 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zadaniem Natalii Wasyluk w nowej roli będzie rozbudowanie międzynarodowej struktury talentów i ekspansja na rynki zagraniczne.

Natalia Wasyluk dołączyła do zespołu Green Parrot 9 lat temu jako senior account managerka, a ostatnie lata spędziła jako szefowa kreacji. Opracowywała koncepcje kreatywne i kampanie reklamowe dla takich marek jak Samsung, BNP Paribas, Santander, Abbott, Polpharma, Orange, ZEISS czy Yves Rocher.

Autor:bg

Więcej informacji:Natalia Wasyluk, Green Parrot

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas