Prasa2009-10-13
0

Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse

Grupa Wydawnicza Polskapresse utworzyła stanowisko dyrektorarozwoju produktów dwumedialnych. Objęła je Natasza Szymczak,dotychczas dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań.

Szymczak na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna zaprzygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowychproduktów obejmujących prasę i internet. Jej pierwszym projektembyło uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowegowspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologiize wszystkich gazet wydawnictwa.

Natasza Szymczak szefem reklamy Polskapresse w Poznaniu zostaław 2007 roku, wcześniej kierowała biurami reklamy m.in. gazetbezpłatnych "Echo Miasta" i "Metro".

Nowym dyrektorem biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań zostałPiotr Radziejewski, który wcześniej związany był z poznańskimoddziałem "Gazety Wyborczej". Pracował tam jako dyrektor regionalnysprzedaży.

Jak już informowaliśmy, wcześniej w ramach reorganizacjidziałalności internetowej Polskapresse utworzono m.in. stanowiskodyrektora rozwoju serwisów kontentowych, które objął Paweł Nowacki.Powstały także funkcje regionalnych menadżerów rozwoju serwisówkontentowych.

Autor:pp

Więcej informacji:Natasza Szymczak, Polskapresse

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas