Prasa2014-02-04
4

„National Geographic” liderem miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej

Shutterstock.comShutterstock.com

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych utrzymał się „National Geographic Polska”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 41 212 egz. i była o 24,92 proc. niższa niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,30 proc. i uplasował na poziomie 24 312 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W październiku ub.r. sprzedał się on w liczbie 10 816 egz., po spadku w skali roku o 2,03 proc.

Najmniej stracił plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmniejszyła się bowiem o 0,80 proc. i wyniosła 9 510 egz.

Zobacz tabelę


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej - 20,56 proc. - stracił „National Geographic Polska”.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas