Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.
Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.
Zobacz tabelę
Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).