Prasa2012-04-30
2

“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

A co z Poznaj Świat?

jur2012-04-30 12:39
00

tytuł jest trochę mylący - NGP Martyny Wojciechowskiej - bo 90 proc. tekstów w środku to przecież przedruki, więc nazwisko przy tytule jest raczej nadużyciem. a wzrost pewnie dzięki długo nieobecnej kampanii reklamowej NG. no i trudno go ustawiać w jednym szeregu z pismami podróżniczymi, bo NG to jednak trochę pismo naukowe. z magazynem "voyage" czy "podróże" nie łaczy go prawie nic

titanic2012-04-30 18:23
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas