Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A co z Poznaj Świat?
tytuł jest trochę mylący - NGP Martyny Wojciechowskiej - bo 90 proc. tekstów w środku to przecież przedruki, więc nazwisko przy tytule jest raczej nadużyciem. a wzrost pewnie dzięki długo nieobecnej kampanii reklamowej NG. no i trudno go ustawiać w jednym szeregu z pismami podróżniczymi, bo NG to jednak trochę pismo naukowe. z magazynem "voyage" czy "podróże" nie łaczy go prawie nic