Reklama2020-01-15
21

„Naturalnie pyszne!” napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic

17 stycznia br. rozpoczyna się kampania promująca napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych szeroko działaniach akcentowane będą wyróżniki asortymentu Sante Organic, jakimi są przede wszystkim krótka lista składników, certyfikat BIO oraz doskonały smak. Działania realizują agencje GPD, Starcom i Quality PR.

Kampania pod hasłem „Naturalnie pyszne” ma też zachęcać konsumentów do odkrywania różnorodnych możliwości kulinarnego wykorzystania napojów roślinnych. Akcja promocyjna prowadzona będzie wielokanałowo i obejmie stacje telewizyjne, prasę, digital, eventy oraz działania PR.

- Naszym celem jest zakomunikowanie istotnych - z punktu widzenia współczesnych konsumentów -  atutów napojów Sante Organic - mówi Edyta Lewandowska, dyrektor marketingu w firmie Sante. – Nasze produkty znakomicie wpisują się w nowe trendy – m.in. fleksitarianizm, rosnącą świadomość dotyczącą składu wybieranych produktów oraz coraz większe zainteresowanie artykułami ekologicznymi i bio. W kampanii chcemy w ciekawy, a jednocześnie klarowny sposób zaakcentować to, co wyróżnia nasze produkty – czysta etykieta, certyfikat BIO, różnorodność smaków.

Przygotowany spot telewizyjny utrzymany jest w lekkiej konwencji i pokazuje, że napoje roślinne Sante Organic to idealny produkt dla całej rodziny.

- Po napoje roślinne sięgają weganie, wegetarianie czy fleksitarianie, ale nie tylko - podkreśla Lewandowska. – W naszej kampanii podkreślamy, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrową i urozmaiconą codzienną dietę. Jednocześnie chcemy inspirować do różnorodnego wykorzystania naszych napojów, również jako składnika ciekawych dań.

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, a zakupem mediów zajmuje się Starcom. Działania PR prowadzi agencja Quality PR.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Sante Organic, GPD, Starcom, Quality PR

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas