Telewizja2020-06-17
2

Natywny Magazyn24 - nowy wizerunkowy format TVN Media tworzony w oparciu o dane real time

Biuro Reklamy TVN Media wspólnie z redakcją internetowego serwisu informacyjnego TVN24 stworzyło nową odsłonę weekendowego Magazynu TVN24 - Natywny Magazyn24. To nowy produkt z obszaru reklamy natywnej, który rozszerza możliwości współpracy z reklamodawcami.

Tematyka poszczególnych wydań powstaje w oparciu o insighty konsumenckie dostarczające szczegółowych informacji o tym, jakie tematy są w danym momencie najbardziej interesujące z punktu widzenia czytelników.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Za autorską koncepcję nowego produktu odpowiada zespół Innovation Hub w strukturze Biura Reklamy TVN Media.

- Dzięki badaniom Innovation Hub mapującym to, czego użytkownicy aktualnie poszukują w sieci, możemy w sposób płynny i naturalny współpracować z markami. Tak było na przykład podczas kulturalnej majówki z Apartem. Widzieliśmy, że ludzie poszukują alternatywnych sposobów uczestniczenia w kulturze i nowych jej źródeł. Jednocześnie internauci wyraźnie spragnieni byli tematów innych niż koronawirusowe - komentuje Aleksandra Majda, szefowa Magazynu TVN24. - Na podstawie tych danych redakcja Magazynu TVN24 dostarczyła Klientowi pogłębione treści dziennikarskie, osiągając jednocześnie założone cele dotyczące zaangażowania czytelników - dodaje.

Magazyn TVN24 wydawany będzie w każdy weekend na stronie TVN24.pl. Partnerem pierwszego wydania została wspomniana już wyżej marka Apart. Aktualnie przygotowywane są wydania Natywnego Magazynu24 na kolejne tygodnie: Sheroes - silne postaci kobiece oraz Travel through Poland - reportaże podróżnicze.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Natywny Magazyn24, TVN Media

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas