Reklama2021-10-05
3

NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)

Narodowy Bank Polski prowadzi kampanię reklamową, w której podkreśla posiadane rezerwy złota.

Reklamy z kampanii informują, że zasoby złota w skarbcach Narodowego Banku Polskiego wynoszą obecnie ponad 228 ton, a prezes NBP prof. Adam Glapiński zapowiada ich dalsze powiększanie. Spot przekonuje, że „sztaby złota w skarbcach NBP wzmacniają wiarygodność i gwarantują bezpieczeństwo finansowe Polski i Polaków”.

- Złoto jest „najbardziej rezerwowym” z naszych aktywów rezerwowych: dywersyfikuje ryzyko geopolityczne i stanowi swoistą kotwicę zaufania, szczególnie w czasach napięć i kryzysów - komentuje prof. Adam Glapiński.

W reklamach pokazywana jest wprowadzona w połowie br. nowa identyfikacja wizualna NBP, obejmująca logo i hasło „Dbamy o wartość polskiego pieniądza”.

 

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, prasę i internet.

Narodowy Bank Polski nie odpowiedział na nasze pytania, w których konkretnie mediach jest realizowana kampania i które firmy marketingowe za nią odpowiadają.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas