Reklama2024-01-10
1

NBP prowadził dwa przetargi na obsługę komunikacyjną. Oba zakończył bez rozstrzygnięcia

Narodowy Bank Polski prowadził dwa postępowania dotyczące jego obsługi komunikacyjnej. Jeden z nich dotyczył działań na rynku Stanów Zjednoczonych. Oba zakończono bez wyboru firm do współpracy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Pierwsze z postępowań Narodowego Banku Polskiego dotyczyło realizowania usługi komunikacyjno-informacyjnej świadczonej na rzecz NBP na terenie USA.
Postępowanie to było prowadzone w trybie procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie. 

NBP ten przetarg unieważnił nie podając przyczyn swojej decyzji. W Dzienniku Urzędowym poinformowano jedynie, że “zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Drugie postępowanie dotyczyło z kolei opracowania strategii działań komunikacyjnych w kontekście niezależności banków centralnych w Europie dla NBP. To postępowanie również prowadzone było w trybie procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie.

NBP umieścił informację o nim w Dzienniku Urzędowym z zaznaczeniem “wyniki”, jednak wyników tych nie podano.

O wyjaśnienie poprosiliśmy biuro prasowe NBP, które zapytaliśmy również o to, dlaczego unieważniono pierwsze z postępowań. Do czasu publikacji tego tekstu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

 

Autor:bg

Więcej informacji:NBP, Narodowy Bank Polski, przetarg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas