Reklama2021-11-23
0

Nelson Disanto dołącza do zespołu global e-commerce w Brand New Galaxy

Nelson Disanto dołącza do międzynarodowego zespołu Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team), który powstał w ramach Brand New Galaxy (BNG), obejmując stanowisko EVP e-commerce.

Disanto będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu E-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.

Nelson Disanto poprzednio w Nestlé

Nelson Disanto od siedmiu lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii E-commerce, realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Doświadczenie Nelsona to również działania z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé.

Zespół Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team) powstał w lipcu tego roku i składa się z Julii Dziurbiejko, Lucie Dessarts i Szymona Domżala

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas