Reklama2020-11-19
0

Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”

„Robi się ciekawie” to nowy claim oraz nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto. Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.

Marka w nowej reklamie pokazuje, że do przygotowania wyjątkowej i smacznej kawy nie są potrzebne żadne wyszukane rozwiązania. Przekonuje, że wystarczy odpowiedni ekspres oraz kapsułka.

Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski  z agencji Przestrzeń, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas