Reklama2008-10-31
0

Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów

Trwa studencka promocja miksów kawowych Nescafé, w której ichpróbki rozdawane są na uczelniach. Akcję prowadzoną przez MomentumWorldwide wspierają materiały POS.

Rozpoczęta 23 października akcja "Back to school" promuje Miksykawowe Nescafé o nazwach 3in1 Classic, 3in1 Strong oraz 2in1.Działania marketingowe prowadzone są w ponad 100 uczuleniach, naterenie których promotorzy częstują studentów gorącą kawą i dają imsaszetki z nią do samodzielnego przygotowania.

Promocję realizowaną przez agencję Momentum Worldwide wspierająmateriały POS: ulotki dołączone do saszetek, plakaty i layouty naplecakach do parzenia kawy noszonych przez promotorów. W ciąguzaplanowanej na miesiąc akcji rozdanych zostanie 500 tys. próbekmiksów Nescafé: 125 tys. kubków gorącej kawy oraz 375 tys.saszetek.

Autor:tw

Więcej informacji:Nescafé

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas