Reklama2019-02-28
0

Nescafé Sensazione promowana hasłem „Łagodność kawy, moc rozmowy”

Ruszyła nowa kampania reklamowa Nescafé Sensazione Cremé. Działania przygotowały Publicis, GoldenSubmarine i Wavemaker.

Na potrzeby akcji pod hasłem „Łagodność kawy, moc rozmowy” przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, emitowany w telewizji i internecie.

Reklama opowiada o grupie przyjaciółek, z których jedna znalazła się w trudnej emocjonalnie sytuacji. Wsparciem są bliskie osoby oraz reklamowana kawa.

Ponadto w ramach kampanii przygotowano wsparcie digitalowe, reklamy na outdoorze, w kinach oraz platformach VoD.

Kampania wystartowała 21 lutego i potrwa dwa miesiące (10 tygodni on air).

Za przygotowanie spotu oraz key visuala odpowiada agencja Publicis, natomiast za wszelkie działania digitalowe agencja GoldenSubmarine. Media zakupił dom mediowy Wavemaker.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas