Biznes2019-02-15
0

Nestlé wprowadza nowe produkty Starbucks

Nestlé wprowadza na całym świecie gamę produktów kawowych pod marką Starbucks. W ofercie m.in. kawa mielona, palona, ziarnista i kapsułki do ekspresów. W Polsce oferta będzie dostępna jesienią.

Nowy asortyment Nestlé Starbucks składa się z 24 produktów. Obejmuje szereg mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów (Caramel Macchiato,  Cappuccino). Wszystkie są przygotowywane na bazie 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata.

Nestlé Starbucks jesienią w Polsce

To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku.

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.

Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.

 

 

Autor:jd

Więcej informacji:Nestlé, Starbucks

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas