Reklama2015-07-13
0

Nestle z programem „Być mamą” w AOL

Koncern Nestle został wyłącznym sponsorem programu wideo „Być mamą” na portalu AOL.

Seria materiałów wideo skierowanych do młodych matek jest dostępna na osobnej stronie internetowej, także w wersji na urządzenia mobilne, i w aplikacji AOL ON. Na stronie internetowej programu zamieszczono też 30-sekundową reklamę mleka modyfikowanego Nestle SMA Nutrition, która wyświetla się przed każdym odcinkiem serii.

AOL już wyemitował cztery pierwsze klipy z serii. Ich gospodyniami były znane z telewizji Tess Daly i Rochelle Humes. W każdym z filmów rozmawiają one z jedną spośród młodych matek-celebrytek. Wśrod nich były już m.in. Alesha Dixon i Emma Bunton.

Nestle zawarło umowę o współpracy z AOL na sześć miesięcy, a pośredniczyła w niej agencja Newcast.

Anne-Luce Guedj, marketing manager w Nestle Nutricion wyjaśniła, że firma zdecydowała się na taką formę promocji swojej marki, ponieważ obecnie młode matki szukają porad na temat wychowania dzieci właśnie przede wszystkim w internecie, mediach społecznościowych .

Z badań przeprowadzonych przez Kantar Media i Channel Mum wynika, że obecne młode matki są szczególnie otwarte na konsumpcję treści wideo. Z danych tych wynika, że poszukują w nich zarówno rozrywki jak i porad.

Autor:bg

Więcej informacji:Nestle, Nestle Nutricion

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas