Internet 2020-05-04
0

Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności

Film "Tyler Rake: Ocalenie" tylko do 2 maja obejrzano na Netfliksie w 90 milionach domów. To prawdopodobnie najchętniej oglądana na Netfliksie produkcja filmowa.

"Tyler Rake: Ocalenie" ("Tyler Rake: Extraction") zadebiutował na Netfliksie 24 kwietnia tego roku. Chris Hemsworth wciela się w filmie w doświadczonego najemnika, który rusza na trudną misję do Bangladeszu. Ma tam odnaleźć porwanego syna barona narkotykowego. Misja szybko zmienia się w "desperacką walkę o życie" - czytany w opisie produkcji.

"Tyler Rake: Ocalenie" hitem Netfliksa

Na swoim profilu na Instagramie Chris Hemsworth pochwalił się świetnymi wynikami "Tyler Rake: Ocalenie". Od premiery produkcję w reżyserii Sama Hargrave'a  w tydzień obejrzano w 90 milionach gospodarstw domowych, które korzystają z Neffliksa.

- Dziękujemy wszystkim tym, którzy obejrzeli już film! - napisał australijski aktor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🙏🙏🙏 EXTRACTION @thesamhargrave @therussobrothers @netflix @netflixfilm

Post udostępniony przez Chris Hemsworth (@chrishemsworth)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are absolutely blown away by the response this film has been getting! If you haven’t seen it yet, get on to @Netflix and check it out! @therussobrothers @thesamhargrave @agbofilms

Post udostępniony przez Chris Hemsworth (@chrishemsworth)

 

Za produkcję filmu „Tyler Rake: Ocalenie" odpowiadają firmy AGBO Films i TGIM Films, Inc. Producentami są Joe Russo, Anthony Russo, Mike Larocca, Chris Hemsworth, Eric Gitter i Peter Schwerin. Scenariusz napisał Joe Russo.

Rośnie liczba subskrybentów Netfliksa

W ubiegłym roku najpopularniejszą filmową premierą na Netfliksie był "Zabójczy rejs" ("Murder Mystery") z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston w rolach głównych - według danych serwisu komedię obejrzano w 31 mln domów w ciągu trzech dni od premiery.
Podium uzupełniają  "6 Underground", obejrzany w 83 mln gospodarstw w cztery tygodnie od premiery, a także "Iniemamocni 2".

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. przeglądarkowa wersja Netflixa miała w Polsce 5,38 mln użytkowników i 82,5 mln odsłon, a aplikacja mobilna - 1,09 mln użytkowników.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas