Reklama2022-11-25
0

Netflix promuje "Wednesday" w popularnym warszawskim bistro

fot. Paweł Trojanowskifot. Paweł Trojanowski

Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce nietypowa aktywacja promująca serial Netflix "Wednesday".

23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”. Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole, Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.

Netflix reklamuje się w Charlotte

W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze bistro tej sieci, która mieści się przy warszawskim placu Zbawiciela.

Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Charlotte Bistro (@charlotte_bistro)

Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja MSL.


fot. Paweł Trojanowski

Autor:jd

Więcej informacji:Charlotte, Netflix, Wednesday

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas