Reklama2021-01-07
0

Netia reklamuje noworoczną promocję (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Netii. Operator promuje w niej noworoczną, specjalną ofertę dla klientów. Działania przygotowały Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

W spocie telewizyjnym przygotowanym na potrzeby kampanii sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w której pakiety szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.

Netia z promocją na nowy rok

- Noworoczna kampania wyprzedażowa ruszyła 4 stycznia i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami - znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych - powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Spot trafił do emisji głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska.

Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.), w której operator proponuje pakiety szybkiego nielimitowanego dostępu do internetu o prędkości nawet do 1 Gb/s i zróżnicowaną ofertę pakietów telewizyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach i aż 3-miesiecznym okresem na start bez opłat abonamentowych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, za zakup mediów odpowiada Vizeum.

W III kwartale 2020 r. Grupa Netia wypracowała przychody w wysokości 315 mln zł. Liczba usług szerokopasmowego internetu wzrosła do 544 tysięcy, zaś grupa odbiorców ofert telewizyjnych osiągnęła 267 tysięcy.

Autor:jd

Więcej informacji:Netia, kampania reklamowa, promocja

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas