Reklama2018-09-04
8

Pająk z głosem Czesława Mozila i „Nie ma jak w sieci” reklamują Netię (wideo)

Netia rozpoczyna nowy cykl reklamowy, przygotowany przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Bohaterem reklam, pod hasłem „Netia - Nie ma jak w sieci”, jest animowany pająk, któremu głosu użyczył piosenkarz Czesław Mozil.

W pierwszej odsłonie kampanii prezentowana jest oferta, w ramach której w różnych pakietach Netii bez dodatkowych opłat do końca br. są dostępne kanały i serwisy Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy, nawet 210 kanałów telewizyjnych oraz internet światłowodowy o prędkości 900 Mb/s. Warunkiem jest podpisanie umowy na 24 miesiące.

Przykładowo pakiet internetu 150 Mb/s z 91 kanałami  telewizyjnymi (w tym Polsat Sport Premium) – dostępny jest do końca roku bez opłat abonamentowych, a potem kosztuje 80 zł miesięcznie (po uwzględnieniu rabatu z programu SmartDom - 70 zł).

To pierwsza duża akcja reklamowa Netii po przejęciu firmy przez Cyfrowy Polsat. Dlatego na końcu spotu pojawia się informacja, że usługi spółki można też kupować w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu (pojawiły się tam w czerwcu, zostały też włączone do programu rabatowego SmartDom).

Zabawny pająk z głosem Czesława Mozila

Bohaterem reklam jest sympatyczny pająk w barwach z identyfikacji wizualnej Netii. Głosu użycza mu piosenkarz Czesław Mozil. W pierwszym spocie pająk biega po pokoju, w którym rodzina ogląda telewizję. Naciskając przyciski na pilocie, przełącza na kanały, które są dostępne w promocji Netii.

- Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat - komentuje Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii. - Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując  jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży - dodaje Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w firmie.

 

- Na bohatera marki wybraliśmy pająka, gdyż to powszechnie kojarzony ekspert od sieci, a hasłem przewodnim nowego formatu reklamowego jest „Netia - Nie ma jak w sieci” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii.

Jest to pierwsza kampania Netii przygotowana przez agencję Scholz&Friends Warszawa, która w lipcu wygrała przetarg na obsługę reklamową telekomu. Wcześniej zajmowała się tym agencja Brasil, w poprzednia duża kampania Netii pokazywała polityków debatujących w izbie plenarnej.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu (w stacjach lokalnych) oraz internecie (m.in. serwisach VoD). Potrwa do początku października. Produkcją spotu zajęła się firma TFP, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaCom Warszawa i Vizeum..

Pająk Netii podobny do Lucas the Spider

Wizerunek pająka w barwach Netii parę dni temu pojawił się już w serwisie internetowym i na fanpage’u facebookowym firmy. W grupach facebookowych o reklamach zwrócono uwagę, że pająk jest podobny do bohatera krótkich filmików z serii „Lucas the Spider”.

Pokazują one perypetie śmiesznego pająka. Autorem cyklu, rozpoczętego jesienią ub.r., jest grafik 3D Joshua Slice, a głosu postaci użyczył jego kilkuletni bratanek. Kanał youtube’owy Lucas the Spider ma 2,2 mln subskrybentów, a 10 zamieszczonych tam filmików zanotowało łącznie 134 mln odtworzeń.

 

- Inspiracje czerpaliśmy z wielu źródeł, w tym wśród gatunków występujących w naturze. Finalny efekt - sympatyczny pajączek-kulka jest naszą własną, abstrakcyjną propozycją - opisał nam Karol Wieczorek okoliczności stworzenia nowego bohatera reklam.

A co z podobieństwem do Lucas the Spider? - Źródeł inspiracji było wiele, wśród nich również ta postać, która jest podobna do występującego w naturze skakuna - dodał rzecznik Netii.

W drugim kwartale br. Netia zanotowała 343 mln zł przychodów i 11,7 mln zł zysku. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych.

W połowie sierpnia br. na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Netii powołano Andrzeja Abramczuka, który poprzednio był członkiem zarządu spółki. Duże zmiany w kierownictwie firmy nastąpiły w maju, kiedy większościowy pakiet jej akcji przejął Cyfrowy Polsat. Z zarządu odeszli wtedy prezes i dyrektor generalny Katarzyna Iwuć oraz członek zarządu i dyrektor ds. techniki Stefan Radzimiński, a obowiązki prezesa na trzy miesiące przejął Wojciech Pytel.

Autor:tw

Więcej informacji:Netia, Czesław Mozil

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas