Reklama 2013-06-11
1

Netizens Peppermint dzieli się na dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint

Agencja interaktywna Netizens Peppermint przekształca się w dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą firmy: interaktywny dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint.

Agencje Netizens (która powstała w 1999 roku jako agencja interaktywna) i Peppermint (działająca od 2002 roku jako agencja BTL) połączyły się w Netizens Peppermint w 2009 roku. Przez ostatnie cztery lata firma rozszerzała swoje kompetencje, obejmując coraz większy obszar rynku reklamowego, przez co tworzyła kolejne wyspecjalizowane działy.

W efekcie Netizens Peppermint dzieli się z powrotem na spółki, z których fuzji powstała. Netizens przekształca się w interaktywny dom produkcyjny (digital innovation house) o szerokich kompetencjach w zakresie obszarów: online advertising, software, mobile i interactive installations. Natomiast Peppermint jako agencja reklamowa będzie zajmować się budowaniem strategii dla brandów, a w szczególności wprowadzaniem na rynek nowych marek, produktów i usług, prowadzeniem kampanii marketingowych, głównie w internecie i BTL-u.

Firmą Netizens kieruje Witold Kempa, a agencją Peppermint - Bartek Cymer. - Powrót marki z silnymi kompetencjami w direct marketingu połączony z mocną pozycją agencji na rynku interactive daje nam możliwość płynnego wprowadzenia marketerów w świat nowych mediów - przekonuje Cymer. - Nasze nowe podejście nazywamy kreatywną inżynierią. Rozumiemy przez nie twórcze wykorzystywanie nowatorskich technologii w marketingu, które angażuje odbiorców w każdym z przenikających się nawzajem kanałów komunikacji. Ważną częścią naszego nowego podejścia jest nieustannie rozwijany dział research & development  - dodaje Witold Kempa.

Autor: tw

Więcej informacji: Netizens, Peppermint

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas