Redefine uruchamia platformę reklamową Netshare rozszerzającą ofertę działającego pod tą samą nazwą programu afiliacyjnego. Nowa oferta jest skierowana nie tylko do małych wydawców, lecz również większych serwisów i reklamodawców.
Startująca właśnie platforma reklamowa Netshare funkcjonuje pod tą samą nazwą, co uruchomiony przez Redefine w połowie ubiegłego roku partnerski program reklamowy dla małych wydawców (więcej). Nowa oferta łączy możliwości sieci reklamowych i programów afiliacyjnych, proponując usługi zarówno wydawcom internetowym różnej wielkości, jak i reklamodawcom.
Netshare obejmuje różnorodne modele rozliczeń, formaty i przede wszystkim pakiety reklamowe: zasięgowy, kilkanaście tematycznych, oraz mający charakter premium pakiet Gryzzli z serwisami o grach i z grami. W bieżącym roku w ofercie platformy ma zostać wydzielonych kolejnych sześć tematycznych pakietów premium.
Z kolei wydawcom internetowym Netshare oferuje pomoc w zarabianiu na powierzchni reklamowej oraz bezpłatne narzędzia ograniczające koszty prowadzenia serwisu, takie jak stat biznes pro, click mapa i SEO. Dotychczas współpracę z platformą podjęły m.in. Netsprint, Goldenline, Trader.com (Polska), Rozkład-PKP, sieć AdAction Network i Grupa Gazeta.pl (w zakresie serwisów o grach).
Netshare, obejmujący swoim zasięgiem 80 proc. polskiego internetu, nie wymaga wyłączności na przestrzeń reklamową witryn. Sprzedażą produktów platformy zajmuje się Polsat Media.