Reklama 2010-01-20
0

NetSprint.pl wprowadza reklamy intekstowe w Interii

Firma NetSprint.pl udostępniła należącej do Interii sieci reklamowej AdSearch oprogramowanie do emisji reklam intekstowych. W portalu będą też mogli reklamować się klienci Adkontekst.pl, sieci NetSprint.pl.

W ramach współpracy z AdSearch, siecią reklamową portalu Interia.pl, należąca do firmy NetSprint.pl sieć Adkontekst.pl dostarczyła oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych, które są prezentowane jako podkreślenia słów w treści artykułów. Dzięki temu w ofercie Adsearch znajdą się tekstowe i tekstowo-graficzne formaty reklamowe, których przekaz będzie można dobierać do otaczającego je materiału redakcyjnego. Ponadto rozwiązanie umożliwia szybki import kampanii pay per click bezpośrednio z Google Adwords

W efekcie tego wdrożenia reklamy intekstowe będą emitowane na wszystkich stronach tematycznych z artykułami w portalu Interia.pl. Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość zamieszczania w tych witrynach swoich przekazów, co oznacza zwiększenie ich zasięgu.

Autor: Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji: NetSprint.pl, Interia.pl, Adkontekst

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas