Reklama2020-07-22
0

Neutrogena zachęca w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"

Marka kosmetyczna Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową i platformą komunikacji pod hasłem „Pielęgnuj siebie na co dzień". Jej motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Akcję przygotowały Przestrzeń, Y&Lovers, Highnoon oraz Quality PR.

Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym – Clear&Defend, Hydro Boost oraz Formuła Norweska.

- Tworzymy kosmetyki, które odpowiadają na różne potrzeby skóry. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w momentach codziennej pielęgnacji. Dzięki nim kobiety mogą działać i czuć się jeszcze pewniej – przez cały dzień. To zmotywowało nas do stworzenia kampanii, w której pokazujemy ich dzień oraz to, jak chwile pielęgnacji spędzone z marką Neutrogena na niego wpływają - mówi Mateusz Oktaba, brand activation manager Neutrogena.

Neutrogena zachęca do troski o siebie

W ramach kampanii zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers.

Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny Highnoon. Długofalowe działania public relations i influencer marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas