Reklama2016-02-17
1

New Look Advertising zwiększa przychody i awansuje pracowników

Firma New Look Advertising zwiększyła w ub.r. o jedną trzecią przychody ze sprzedaży. W związku z rozwojem, w agencji awansowali Katarzyna Szczepańska, Konrad Rzepka, Irmina Olszewska, Łukasz Michałczak i Adam Kwiek.

Jak podaje zarząd New Look Advertising, w 2015 roku sprzedaż w firmie w 2015 roku wzrosła w porównaniu z rokiem 2014 o 30 proc. i wyniosła ok. 15 mln zł.

Głównymi klientami agencji  są obecnie firmy Orange Polska, L’Oreal Polska , Huawei Polska oraz Toyota Motor Poland, a łącznie agencja pracuje dla blisko 25 firm świadcząc usługi  z zakresu ATL, BTL, event marketingu oraz OOH.

W związku z rozwojem biznesu i uporządkowaniem struktury agencji, w której pracuje 25 osób, Katarzyna Szczepańska (porzednio account manager) i Konrad Rzepka awansowali na stanowiska group account managerów , a Irmina Olszewska , Łukasz Michałczak i Adam Kwiek na stanowiska account managerów.

- Ilość i różnorodność projektów, które zrealizowaliśmy w roku 2015 znacznie zwiększyła nasze doświadczenie i kompetencje, co bezpośrednio przekłada się na współpracę ze stałymi i nowymi klientami. Plany na rok 2016 mamy bardzo ambitne, liczymy też , że trend z roku 2015 się utrzyma - podsumowuje Ewa Jarosz, prezes New Look Advertising.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas