Reklama2016-08-30
17

„Nie bądź kozak, pęseta albo kontakt z lekarzem” w kampanii Głównego Inspektoratu Sanitarnego nt. kleszczy (wideo)

Główny Inspektorat Sanitarny prowadzi kampanię informującą, co robić w przypadku ugryzienia przez kleszcza. Akcję, realizowaną głównie w internecie, przygotowała agencja Task Force Consulting wspólnie z raperem Te-Trisem oraz rysowniczką Martyną Adamską.

Kampania jest oparta na 60-sekundowym klipie w zabawny, prosty sposób wyjaśniającym, jak należy postępować w przypadku ukąszenia przez kleszcza. Spot, wykonany techniką sketchnotingową, jest oparty na animacjach Martyny Adamskiej i muzyce Te-Trisa.

- Co roku przed sezonem letnim informujemy o zagrożeniach związanych z ugryzieniem przez kleszcza, o profilaktyce i sposobie postępowania po ugryzieniu. Jednak w internecie pojawiają się często dyskusje, jak  należy postępować w wyniku ukąszenia przez tego pajęczaka. Choć wiele treści merytorycznych (wiedza medyczna, informacje od specjalistów) wyraźnie informuje  o tym, że nie należy „niczym spryskiwać ani smarować” miejsca ukąszenia przed pozbyciem się kleszcza, to bardzo dużo osób nie tylko tak postępuje, ale też rekomenduje innym ten sposób działania. Celem kampanii jest więc informowanie, jak postępować w przypadku ukąszenia oraz uświadomienie, jakie są z tym związane zagrożenia i niebezpieczeństwa, dlatego zdecydowaliśmy się przygotować krótki filmik instruktażowy - tłumaczy Marek Posobkiewicz, Główny Inspektor Sanitarny.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Za produkcję klipu i działania media relations odpowiada agencja Task Force Consulting.

Autor:tw

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas