Reklama2016-06-01
5

„Nie płać za to, czego nie oglądasz” - kulki z logo reklamują Netię (wideo)

Netia rozpoczyna promocję obejmującą bezpłatne korzystanie do końca br. z usługi internetowej lub telewizyjnej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nie płać za to, czego nie oglądasz” przygotowana przez firmy Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media.

W ramach promocji w pakiecie „Telewizja i Internet” usługa Telewizji Osobistej będzie dostępna nieodpłatnie do końca br., natomiast usługa internetowa zakupiona w pakiecie z Telewizją będzie aż o 15 zł miesięcznie tańsza niż w przypadku zakupu samego internetu. Standardowa cena miesięczna Telewizji Osobistej od stycznia 2017 roku będzie wynosić 35 zł.

Ponadto w przypadku zakupu samej usługi internetowej do końca br. abonament będzie zerowy. Potem w przypadku prędkości 10 Mb/s opłata miesięczna będzie wynosić 39,90 zł, dla 50 Mb/s - 49,90 zł, dla 100 Mb/s - 59,90 zł, a dla 300 Mb/s - 69,90 zł.

Z początkiem czerwca rusza wspierająca tę ofertę kampania reklamowa pod hasłem „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Jej bohaterami są charakterystyczne kulki znane z logotypu Netii.

- Postawiliśmy na ewolucję dotychczasowego symbolu marki, czyli kropek. W nowej kampanii stają się one pełnowymiarowymi kulkami. Chcemy, aby w ten sposób stały się one bliższe naszym odbiorcom - nadamy im różne cechy, to pozwoli na identyfikację z nimi. Szczególnie ważne w tej kampanii będą humor, kreatywność i empatia - opisuje Paweł Masiukiewicz, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Netii. - Nowa oferta i kampania pozwolą zaangażować klientów i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej.  Chcemy zbudować unikalny charakter marki - wzmocnić skojarzenie Netii z telewizją - dodaje Michał Zawadzki, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media, poprzez interaktywne reklamy, np. minigry) oraz na outdoorze. - Uwzględniając trendy konsumpcji mediów szacujemy, że poprzez formaty emitowane wyłącznie w telewizji nie dotrzemy aż do 12 proc. naszej grupy docelowej. Dlatego bardzo mocno postawiliśmy na obecność w internecie - tłumaczy Paweł Masiukiewicz.

Za strategię i kreację kampanii oraz realizację spotów odpowiada agencja Brasil. Strategią mediową i zakupem mediów zajął się Dentsu Aegis Network Polska, a za działania w internecie odpowiada dom mediowy Value Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Netia, Telewizja Osobista

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas