Reklama2013-09-09
10

„Niech dobrobyt będzie z Tobą” - Optymianie reklamują BGŻOptima (wideo)

Bank BGŻOptima wprowadza nowy format komunikacji marketingowej - nawiązujący do stylistyki filmów science fiction, którego głównymi bohaterami są Optymianie. Pierwsza kampania przebiega pod hasłem „Niech dobrobyt będzie z Tobą”, a przygotowały i realizują ją firmy Heart&Brain i Initiative Media.

Optymianie jako nowi brand heroes Banku BGŻOptima będą się dzielić z Polakami sposobami na pomnażanie oszczędności. Wraz z nową konwencją reklam zmienia się też hasło główne banku, które brzmi teraz „Misja oszczędzanie”.

Głównym celem nowego formatu komunikacyjnego jest wzmocnienie znajomości marki BGŻOptima jako specjalisty od oszczędzania i inwestowania pieniędzy oraz jedynego polskiego banku koncentrującego się wyłącznie na tym aspekcie usług finansowych. - Priorytetem dla nas jest pokazanie, że oszczędzanie jest dla każdego. Wystarczy mieć tylko odpowiednią wiedzę gdzie szukać oszczędności. I nie chodzi tu tylko o produkty finansowe. Oczywiście zaoszczędzone w codziennym życiu pieniądze warto ulokować tam, gdzie przyniosą najlepszy zysk i do tego także będziemy namawiać Polaków - zapowiada Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu Banku BGŻOptima.

To najważniejsza zmiana w komunikacji BGŻOptima od startu banku w listopadzie 2011 roku. Nowy format, z Optymianami, przygotowała agencja Heart&Brain.

W pierwszej, startującej właśnie kampanii BGŻOptima z Optymianami reklamowane jest nowe rozwiązanie banku: fundusz z 7 proc. lokatą, wprowadzony z myślą o osobach, które nie obawiają się inwestycji na rynku kapitałowym. Reklamy - pod hasłem informują, że w ramach tego produktu na wysoko oprocentowanym depozycie można ulokować część przeznaczonych na inwestycję środków, natomiast reszta zostanie zainwestowana w jednostki uczestnictwa wybranych subfunduszy.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 9 września, a zaplanowana do 31 października - „Niech dobrobyt będzie z Tobą” - obejmuje telewizję (trzy 30-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), prasę, internet (m.in. reklamy na największych portalach, aktywności na Faceboku i YouTubie) oraz outdoor.

Kreacją reklam zajęła się agencja Heart&Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Autor:tw

Więcej informacji:BGŻOptima, Bank BGŻOptima

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas