Internet2018-08-06
2

Niekryty Krytyk promuje platformę TalentTube

Twórca internetowy Maciej Frączyk na swoim kanale Niekryty Krytyk promuje platformę sieci Talent Media, TalentTube. Sam zrzeszony jest w konkurencyjnym LifeTube.

TalentTube to platforma od Talent Media, ułatwiająca realizację kampanii content marketingowych z udziałem tzw. mikroinfluencerów, czyli twórców kanałów niszowych z niewielką liczbą widzów. Jak zapewniają przedstawiciele Talent Media, to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie, które oprócz polskiego ma trafić też na inne rynki w naszym regionie.

Rozwiązanie w jednym ze swoich nowych filmów promuje Maciej Frączyk, prowadzący na YouTube kanał Niekryty Krytyk. W materiale omawia jeden z odcinków paradokumentu "Sekrety Rodziny".

Kanał Niekrytego Krytyka zrzeszony jest w sieci LifeTube, konkurencyjnej wobec Talent Media. Jak wynika z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl, promocja produktu sieci Talent Media nie jest równoznaczna z rozpoczęciem stałej współpracy z tym MCN-em. - Nie wiemy kto z zarejestrowanych na platformie [TalentTube] twórców w jakiej sieci partnerskiej jest i na jakich warunkach. Możemy tylko przypuszczać, że twórcy zarejestrowani na platformie nie są zrzeszeni w żadnej sieci, a jeśli są to nie na zasadach wyłączności - wyjaśnia Anna Tokarek z Talent Media. - Udział w kampaniach jest dobrowolny. Każdy twórca, również z naszej sieci, jeśli chce może oczywiście wziąć w niej udział - dodaje Tokarek.

Jak zapewnili nas przedstawiciele LifeTube'a, w tym przypadku nie ma mowy o konflikcie interesów. - Warunki współpracy Niekrytego Krytyka z siecią partnerską LifeTube umożliwiają twórcy realizowanie kampanii reklamowych we własnym zakresie. Promocja platformy TalentTube w żaden sposób nie godzi w obszar naszych wspólnych działań - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Szambelan, head of support department w LifeTube.

Niekryty Krytyk na YouTube ma ponad 1,5 mln subskrypcji i znajduje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych kanałów w Polsce. Maciej Frączyk zamieszcza na nim treści humorystyczne, prześmiewczo omawiające głównie programy telewizyjne czy bajki.

W pierwszym kwartale br. łączne wpływy TalentMedia, Opinie.pl i Plastream (wszystkie te platformy należą do Mediacapu) wyniosły 4,5 mln zł, po wzroście w skali roku o 27 proc.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas