Internet2009-10-13
0

Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii

Firma Nielsen wprowadzi nowy standard badania internetu na potrzebyrynku reklamowego w Wielkiej Brytanii. System o nazwie UKOM APSbędzie działał od początku przyszłego roku.

W ramach porozumienia z UKOM, brytyjską organizacją badańinternetu, Nielsen wprowadzi przygotowany przez siebie standardmierzenia zasięgu i częstotliwości wizyt internautów na stronachnotujących co najmniej 50 tys. wejść miesięcznie. System o nazwieUKOM APS ma służyć domom mediowym i agencjom reklamowym w WielkiejBrytanii do efektywnego planowania kampanii w sieci na podstawiespójnych i dokładnych danych. Pomiary w oparciu o nowy standardzostaną wprowadzone w styczniu przyszłego roku.

Podobne badania Nielsen prowadzi już we Francji, Włoszech,Hiszpanii, Brazylii, Japonii, Szwajcarii, Chinach, RPA oraz KoreiPołudniowej.

Autor:tw

Więcej informacji:Nielsen

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas