Reklama2007-07-04
0

Nielsen chce badać efektywność reklam w PlayStation 3

Nielsen Company i SCEA (Sony Computer Entertainment America)zapowiadają plany stworzenia systemu pomiaru dla materiałówreklamowych prezentowanych na nowej platformie Sony.

Badaniu miałyby podlegać nie tylko coraz popularniejsze reklamyw samych grach, ale i przekazy reklamowe z sieci PlayStationNetwork oraz w zapowiadanym już wirtualnym świecie użytkownikówkonsoli Sony zwanym Home.

Analizy mają pokazać jak efektywna jest reklama kierowana doodbiorców za pomocą konsol, jaki jest jej zasięg i jak często jestoglądana. Dane te mają być łączone z wynikami badań National PeopleMeter obejmującej analizy graczy w ponad 12 tys. amerykańskichdomów. Wyniki zostaną wykorzystane w systemie zwanym GamePlayMetrics.

Działania firmy Nielsen to jedna z prób przyciągnięcia dorozkwitającego rynku reklam w grach nowych reklamodawców. Ci mogąchętniej decydować się na tę formę promowania swoich produktówtylko wtedy, gdy zostaną im przedstawione dane dotycząceskuteczności takiej formy przekazu.

Źródło: Shacknews - pclab.pl

Autor:

Więcej informacji:Nielsen, PlayStation 3

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas